مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-10اجتماعي

انسداد محورهای کیاسر و روستاهای هزارجریب و یانه سر


مدیرکل مدیریت بحران استانداری از مسدود بودن محورهای کیاسر و روستاهای یانه سر و هزارجریب بهشهر به دلیل بارش سنگین برف خبر داد.

- حسینعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در استان درباره وضعیت جوی و مسیرهای مسدودشده استان گفت: در محور کندوان و محدوده سیاه بیشه به دلیل ریزش بهمن، نداشتن دید کافی و کولاک از پنجشنبه شب مسدود شده بود که صبح امروز بازگشایی شده است.

وی با اظهار اینکه محور کیاسر نیز از دیشب به دلیل بارش شدید و کولاک تاکنون همچنان مسدود است، افزود: محورهای سوادکوه و هراز باز است و تردد در آن برقرار است.

محمدی یادآور شد: راه های روستاهای هزارجریب و یانه سر بهشهر به دلیل بارش برف سنگین مسدود است و عملیات بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته بیشترین میزان برف در آلاشت و کیاسر به میزان 40 سانتی متر گزارش شده است و به دلیل بارش 40 میلی متری باران در قائمشهر و روان آب، خط انتقال 400 اینچی چهار شهر در قائمشهر تخریب و سبب قطعی آب در بخش هایی از شهر و اطراف میدان امام و شهرک فرهنگیان شده است.

وی با عنوان اینکه آب منطقه مذکورشده تا ساعت 21 شب قطع است، افزود: آبرسانی به منطقه به وسیله تانکرهای آب رسانی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد محورهای کیاسر و روستاهای هزارجریب و یانه سر

انسداد محورهای کیاسر و روستاهای هزارجریب و یانه سر