مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 09:012023-02-10سياسي

آیین رونمایی از کتاب دوما در محمودآباد


به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از کتاب دوما ، داستان واقعی زندگی مادر 3 شهید محمودآبادی رونمایی شد.

- ایسنا/مازندران به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از کتاب "دوما"، داستان واقعی زندگی مادر 3 شهید محمودآبادی رونمایی شد.

امام جمعه محمودآباد در آیین رونمایی از کتاب دوما به قلم ابراهیم باقری حمید آبادی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر را در زمانی اقامه کرده ایم که دوران طاغوت ستیزی بود.

حجت الاسلام سیداحمد جباری، با اشاره به اینکه نام امام راحل تنها با انقلاب همراه نیست بلکه همیشه با اسلام است، افزود: لازم است اهداف انقلاب اسلامی به درستی در جامعه تبیین شود.

ابراهیم باقری حمیدآبادی نویسنده کتاب دوما در حاشیه این مراسم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این کتاب با روایت زندگی سیده سلطنت حمیدتبار، مادر سرداران شهید ابوالحسن، ابوالقاسم و بسیجی شهید هادی محمدزاده نوشته شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب دارای 240 صفحه است، افزود: 8 ماه زمان برد تا تحقیقات میدانی و گفت وگوی این کتاب را انجام دهم؛ این کتاب در 26 تیرماه 1394 به پایان رسید.

باقری حمیدآبادی با بیان اینکه چاپ نخست این کتاب با کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، تصریح کرد: تیراژ این کتاب 700 نسخه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از کتاب دوما در محمودآباد

آیین رونمایی از کتاب دوما در محمودآباد