مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-10سياسي

شهرداری به فکر زمین برای آرامستان جدید باشد


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت آرامستان طی سال های آینده، شهرداری باید از امروز به فکر تهیه زمینی به منظور ایجاد آرامستان جدید باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر نظری در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان که با موضوع اداره آرامستان باغ بهشت همدان برگزار شد؛ اظهار کرد: امید است بتوانیم به عنوان جزیی از اعضای جامعه اسلامی، دین خود را نسبت به انقلاب، شهدا و اسلام ادا کنیم.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی یک هدیه الهی به مردم ایران است، گفت: باید این هدیه الهی پاس داشته شود؛ انقلاب اسلامی، جهان را درنوردیده و در اقصی نقاط عالم، همه مستضعفان به نظام اسلامی اقتدا می کنند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: مشکلاتی در حوزه آرامستان به ویژه در ایام پایانی سال به وجود می آید که رفع آنها مستلزم هماهنگی هایی است.

نظری به اختلافات جزیی دو مجموعه شهرداری و اوقاف و امور خیریه در خصوص مدیریت آرامستان همدان اشاره کرد و افزود: این اختلافات از سال های گذشته بوده و بررسی هایی در این زمینه داشته ایم.

نظری با بیان اینکه در باب حل مشکل ترافیکی آرامستان نیز برگزاری نشست هایی با راهنمایی و رانندگی ضروری است، تصریح کرد: معتقدم در صورت امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری به فکر زمین برای آرامستان جدید باشد

شهرداری به فکر زمین برای آرامستان جدید باشد