مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 08:202023-02-10دانش

پیگیر ساماندهی مراکز و پژوهشکده های کشاورزی در سازمان ها و ادارات دولتی هستیم


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اولویت قرار دادن مرجعیت علمی دانشگاه، اساتید را به بین المللی شدن مجلات علمی پژوهشی ترغیب کرد.

- وزیر علوم در اختتامیه پنجاهمین اجلاس رؤسای دانشکده های کشاورزی سراسر کشور: پیگیر ساماندهی مراکز و پژوهشکده های کشاورزی در سازمان ها و ادارات دولتی هستیم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اولویت قرار دادن مرجعیت علمی دانشگاه، اساتید را به بین المللی شدن مجلات علمی پژوهشی ترغیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در اختتامیه پنجاهمین اجلاس رؤسای دانشکده های کشاورزی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، اظهار داشت: از ظرفیت شورای عالی عتف برای عملی کردن ایده ها و دیدگاه های صاحب نظران کشاورزی می توان استفاده کرد، که این مهم با همّت اساتید مسؤولین این حوزه امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت قراردادن مرجعیت علمی دانشگاه یک ضرورت است، ما نباید دانشگاه را دوقطبی کنیم، در دانشگاه باید هم به تولید علم توجه شود و هم به مصرف علم؛ در واقع دوگانه های قابل جمع را باید کنار هم ببینیم و به آن ها بپردازیم.

زلفی گل همچنین عنوان کرد: هر مجله علمی که تحت حمایت ISI و SCOPUS باشد، با حمایت ویژه مجموعه وزارت علوم همراه خواهد بود، لذا باید مجلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر ساماندهی مراکز و پژوهشکده های کشاورزی در سازمان ها و ادارات دولتی هستیم

پیگیر ساماندهی مراکز و پژوهشکده های کشاورزی در سازمان ها و ادارات دولتی هستیم