مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 05:252023-02-10بين الملل

ارسال 650 تن مواد غذایی از عراق برای زلزله زدگان سوری


دولت عراق با اعلام حرکت دو کاروان دیگر حامل کمک هایی غذایی و پزشکی به سوریه گفت که تاکنون 650 تن مواد غذایی از عراق به دست زلزله زدگان سوری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری دولتی عراق (واع)، دبیرخانه هیات دولت عراق اعلام کرد که دیروز پنجشنبه کاروان جدید مملو از کمک های دارویی و غذایی برای مردم سوریه آماده و ارسال شده است.

حیدر مجید، سخنگوی دبیرخانه هیات دولت عراق گفت که  در پی زمین لرزه اخیر در سو ریه پویشی را برای ارسال کمک های امدادی به ملت برادر سوریه با نظارت اداره نهادهای غیر دولتی راه اندازی کرده است.

وی همچنین گفت که کاروان حامل هشت تن لوازم پزشکی و کمک های اولیه و پنج تن مواد غذایی به حرکت در آمده و پویش ها برای کمک رسانی به مردم برادر سوریه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی دبیرخانه هیات دولت عراق اعلام کرد که وزارت بازرگانی این کشور تاکنون 650 تن مواد غذایی شامل برنج، شکر و حبوبات و روغن خوراکی برای کمک رسانی به شهروندان سوری در پی زلزله اخیر ارسال شده است.

مجید تاکید کرد که پل هوایی برای ارائه کمک ها به سوریه و ترکیه ادامه خواهد داشت و تیم هایی از کارشناسان برای کمک به نیروهای امدادی سوریه نیز اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 650 تن مواد غذایی از عراق برای زلزله زدگان سوری

ارسال 650 تن مواد غذایی از عراق برای زلزله زدگان سوری