مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 03:302023-02-10ورزشي

توان بانوان از نوع قدرت نرم است


مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه قدرت و توانایی زنان از نوع قدرت نرم است، اظهار کرد: اگر زنان با توجه به توانایی های خود در جامعه عمل کنند، - از مردان موفق تر خواهند بود.

جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی فجر و دومین جشنواره ملی تکریم الگوهای برتر عفاف و حجاب در ورزش بانوان، 20 بهمن ماه، با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مسئول ورزش بانوان این اداره، مدیر دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی و جمعی از بانوان ورزشکار این استان در مجموعه ورزشی کوثر برگزار شد.

سیدعلی اکبر هاشمی جواهری، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، با حضور در جمع بانوان ورزشکار اظهار کرد: توانایی بانوان از آقایان کمتر نیست.

در جامعه 2 جنسیت وجود دارد که با یکدیگر برابرند اما گاهی اوقات نکاتی مطرح می شود که بعضی افراد گمان می کنند آقایان راحت تر هستند.

وی افزود: بانوان علاوه بر تکالیف اجتماعی خود تکالیفی که صرفا مخصوص بانوان است را نیز به دوش می کشند؛ ضمن اینکه فرزندان در دامان مادران و بانوان رشد می کنند؛ از این رو مادران در تربیت فرزندان نقش عمده ای دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: اگر بانوان بخواهند امور مردانه را به عهده گیرند، نمی توانند چرا که اساسا فیزیولوژی آقایان نیرومندتر است و نباید خود را با آقایان مقایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان بانوان از نوع قدرت نرم است

توان بانوان از نوع قدرت نرم است