مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 01:202023-02-09بين الملل

نخست وزیر عراق: دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی به زودی در بغداد آغاز می شود


«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در گفت وگو با روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» در پاسخ به این سوال که آیا به زودی دور جدیدی از گفت وگوها میان عربستان سعودی و ایران به میزبانی بغداد آغاز خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، نخست وزیر عراق در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط خبر داد که به زودی دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در بغداد برگزاری خواهد شد.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در گفت وگو با روزنامه سعودی الشرق الاوسط ، چاپ لندن در خصوص موضوعات متعددی از جمله، گفت وگوهای ایران و عربستان سعودی در بغداد، تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم ایران و آمریکا در تشکیل کابینه او که صد روز از تشکیلش می گذرد، نقش عراق در منطقه و روابط آن با کشورهای عربی و اسلامی از جمله ایران، اصلاحات در دستگاه امنیتی عراق و حل و فصل مشکل سلاح بدون ضابطه، معضل پولشویی و حل و فصل اختلافات میان بغداد و اربیل اظهار نظر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به زودی دور جدیدی از گفت وگوها میان عربستان سعودی و ایران به میزبانی بغداد آغاز خواهد شد، گفت: ان شاء الله.

به زودی این دیدار صورت خواهد گرفت.

از آغاز به کار دولت و بنا به درخواست برادران در عربستان سعودی و ایران، ما می خواهیم که این روابطه ادامه یابد و آن را ضروری می دانیم زیرا هر چه قدر دیدگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر عراق: دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی به زودی در بغداد آغاز می شود

نخست وزیر عراق: دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی به زودی در بغداد آغاز می شود