مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 00:152023-02-09فناوري

حذف خطاهای آبیاری فضای سبز خانگی و شهری با سیستم های هوشمند مجهز به سنسور


سیستم آبیاری هوشمند محققان یکی از شرکت های دانش بنیان این امکان را برای کاربران فراهم می کند که از هر دو ثانیه یک بار تا ماهی یک بار فضای سبز را به طور هوشمند آبیاری کند.

- سیستم آبیاری هوشمند محققان یکی از شرکت های دانش بنیان این امکان را برای کاربران فراهم می کند که از هر دو ثانیه یک بار تا ماهی یک بار فضای سبز را به طور هوشمند آبیاری کند.

محمدرضا تقوی از محققان این طرح در یکی از شرکت های دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، یکی از محصولات تولیدشده در این شرکت را سیستم هوشمند آبیاری خانگی دانست که هم برای کاربردهای خانگی و هم صنعتی طراحی شده است.

وی ادامه داد: فعالیت تحقیقاتی این شرکت را از سال 99 با ساخت سیستم های هوشمند آبیاری برای آبیاری گلدان ها و فضای سبز خانگی آغاز کردیم و در حال حاضر بر روی توسعه نمونه صنعتی این سیستم متمرکز شده ایم.

تقوی، کاربرد این سیستم آبیاری هوشمند را در حوزه هایی چون آبیاری فضای سبز شهری، جنگل های شهری و باغات میوه عنوان کرد و افزود: نمونه خانگی این محصول، سیستمی است که به صورت اتوماتیک اقدام به آبیاری گلدان ها و فضای سبز خانگی می کند.

این محقق با اشاره به مزایای استفاده از این سیستم، خاطر نشان کرد: زمانی که فرد به مسافرت های طولانی مدت می رود، این سیستم بر اساس دستوراتی که برای آن صادر می شود، به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف خطاهای آبیاری فضای سبز خانگی و شهری با سیستم های هوشمند مجهز به سنسور

حذف خطاهای آبیاری فضای سبز خانگی و شهری با سیستم های هوشمند مجهز به سنسور