مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 23:552023-02-09سياسي

سردار قریشی: در فتنه اخیر مردم با وجود مشکلات معیشتی فریب دشمنان را نخوردند


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که در فتنه اخیر مردم با وجود مشکلات معیشتی فریب دشمنان را نخوردند، گفت: اگر جهاد تبیین به درستی در جامعه صورت می گرفت همان تعداد کمی که فریب دشمنان را خوردند هرگز اتفاق نمی افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین امشب در سلسله جشن های پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر طی سخنانی بیان کرد: امروز شاهد قریب به نیم قرن تجربه جمهوری اسلامی ایران هستیم که باتمام سنگ اندازی از سوی دشمنان این نظام با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: آنچه ملت ما در مقابل چشمان جهانیان قرار داد و موجب بهت و حیرت آن ها شد، پیروزی ها و موفقیت های شگرفی بود که سیاسیون و رهبران جهان بر این موضوع اعتراف کردند و براساس بیانات خود با وجود همه دشمنی هایی که غرب به سرکردگی آمریکا داشته است، این دستاورد ها به دست آمده است.

قریشی افزود: در تاریخ مشخص است که آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم با حمایت از حکومت پهلوی دشمنی با ملت ما را شروع کرده است، متاسفانه این روز ها در جنگ ترکیبی که در کشور حاکم شده بسیاری از افراد با تحریف واقعیت ها به دنبال تطهیر آمریکا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار قریشی: در فتنه اخیر مردم با وجود مشکلات معیشتی فریب دشمنان را نخوردند

سردار قریشی: در فتنه اخیر مردم با وجود مشکلات معیشتی فریب دشمنان را نخوردند