مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 23:102023-02-09اجتماعي

محور نیکویه در شهرستان تاکستان مسدود است


محور نیکویه به دلیل حفظ ایمنی مسافرین عزیز تا صبح روز آینده مسدود بوده و دارای ممنوعیت تردد است.

- ایسنا/قزوین رییس پلیس راه استان قزوین گفت: محور نیکویه به دلیل حفظ ایمنی مسافرین عزیز تا صبح روز آینده مسدود بوده و دارای ممنوعیت تردد است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر بارش ها در محورهای استان قطع شده و وضعیت ترافیک در محورها عادی است، اما به دلیل سنگینی بارشی که امروز اتفاق افتاده، پدیده وزش باد را داریم که موجب کولاک می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دمای هوا در راه ها بسیار پایین بوده و سطح راه های استان بسیار لغزنده است که می تواند موجب واژگونی خودروها شود.

رییس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر به صورت مقطعی در گردنه آوج، محدوده آبیک، محدوده کهک دولت آباد در آزاد راه قزوین زنجان، آزاد راه رشت حسین آباد و محدوده تاکستان پدیده کولاک را داریم که این مسئله رانندگی را مخاطره آمیز کرده است.

وی بیان کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری در چنین شرایطی بپرهیزند، در صورت انجام سفرهای ضروری نیز احتیاط لازم را رعایت کرده و با حداقل سرعت حرکت کنند.

ذاکری منش خاطرنشان کرد: محور نیکویه به دلیل حفظ ایمنی مسافرین عزیز تا صبح روز آینده مسدود بوده و دارای ممنوعیت تردد است، ابتدای این محور در محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور نیکویه در شهرستان تاکستان مسدود است

محور نیکویه در شهرستان تاکستان مسدود است