مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 23:002023-02-09اقتصادي

بهره برداری از دو واحد تولیدی در منطقه آزاد ماکو


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو از افتتاح فاز نخست کارخانه انواع حوله و کالای خواب خبر داد.

- حسین گروسی 20 بهمن ماه در حاشیه آیین افتتاح این واحد، افزود: این واحد تولیدی با فعالیت یک شیفت کاری و با ظرفیت سالانه 100 هزار متر مربع، در فاز اول برای 15 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و مواد اولیه این کارخانه از طریق شرکتهای ایرانی و کشور ترکیه تهیه می شود که محصولات آن صرفا به داخل سرزمین اصلی ارسال خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر صنعت دنیا مبتنی بر رویکردهای نوین بهره وری، تولید دانش بنیان، بازاریابی و فروش است و سرمایه گذاران باید با این رویکرد فعالیت اقتصادی انجام دهند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر ایجاد فرصت های شغلی و کسب و کارها با بهره گیری از تمام ظرفیت منطقه آزاد، افزود: می توان با سیاست گذاری درست، برنامه ریزی، حمایت های همه جانبه و تسهیل شرایط و قوانین از این شرایط سخت اقتصادی عبور و اشتغال و تولید را بیش از پیش حفظ کرد.

گروسی همچنین در حاشیه افتتاح فاز اول کارخانه تولید و منتاژ انواع دوربین مدار بسته منطقه آزاد ماکو با اشاره به بهره برداری از این واحد صنعتی که مرتبط با موضوعات الکترونیکی و آی سی و آی تی است، افزود: از پیشنهادات و نظرات نخبگان در کاهش موانع کسب و کار و توسعه و افزایش فرصت های کسب و کار منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو واحد تولیدی در منطقه آزاد ماکو

بهره برداری از دو واحد تولیدی در منطقه آزاد ماکو