مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-09اقتصادي

ظرفیت بخش خصوصی در طرح های آبخیزداری استان بوشهر استفاده شود


استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرح های آبخیز داری گفت: باید برای مشارکت بخش خصوصی در پروژه های آبخیزداری بسته های تشویقی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده عصر پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح آبخیزداری دره گپ در شهرستان گناوه اظهار داشت: حجم مخزن این طرح، 135 هزار متر مکعب است که از محل اعتبارات محرومیت زدایی اجرایی و عملیاتی شده است.

استاندار بوشهر با مقایسه سدسازی در دوران پیش از انقلاب و شرایط کنونی تصریح کرد: قبل از انقلاب، تعداد انگشت شماری سد در سطح کشور داشتیم که اکنون حدود 540 سد بزرگ و متوسط، یا تکمیل شده یا در حال ساخت است.

وی با اشاره به حذف استان بوشهر در انتفاع از آب سد چم شیر افزود: در بالای این منطقه و بر روی رودخانه زهره، سد چم شیر در حال ساخت بود که از بزرگترین سدهای کشور و 1.

7 میلیارد متر مکعب ظرفیت مخزن دارد.

محمدی زاده ابراز داشت: 540 میلیون متر مکعب سهم استان بوشهر از این آب بوده و مقرر شد، دشت حیات داوود و لیراوی از این آب سد چم شیر بهره مند و سیراب شوند ولی به دلیل عدم پیگیری و سهل انگاری، سهمیه استان از این آب عظیم از دست رفت.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت طرح های آبخیز داری گفت: در حال حاضر حجم زیادی از آب کشور بخصوص استان بوشهر علیرغم نیاز از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بخش خصوصی در طرح های آبخیزداری استان بوشهر استفاده شود

ظرفیت بخش خصوصی در طرح های آبخیزداری استان بوشهر استفاده شود