مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-09سياسي

تیم های داوطلبانه مقابله و اطفای حریق در مازندران تشکیل می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تیم های داوطلبانه مقابله با آتش سوزی در عرصه های طبیعی استان برای امدادرسانی در زمان بحران و حریق تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی فخاری شامگاه پنجشنبه در حاشیه امضای تفاهمنامه با منابع طبیعی غرب مازندران با اشاره به سابقه فعالیت های متعدد و بی شمار این جمعیت در حوزه حفاظت از منابع طبیعی گفت: آلودگی زدایی، فرهنگ سازی و درخت کاری از فعالیت های داوطلبان و جوانان همیشه در صحنه این جمعیت در نقاط مختلف استان است.

فخاری ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات جمعیت هلال احمر، ارائه آموزش های همگانی و کمک های اولیه است که بر اساس تفاهم نامه مذکور، هماهنگی لازم جهت اعزام مربیان برای ارائه آموزش های امداد و کمک های اولیه به اعضای منابع طبیعی و آبخیز داری در سطح استان مازندران انجام خواهد شد تا پیش از رسیدن نیروهای امدادی، هنر خود یا دگر امدادی را به کار گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به حوادث موجود در طبیعت، به ویژه آتش سوزی جنگل ها و مراتع، یکی دیگر از اقدامات جمعیت هلال احمر استان که در تفاهم نامه قید شده است، تشکیل تیم های داوطلبانه مقابله با آتش سوزی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان خواهد بود تا در صورت بروز حوادث مذکور، به مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های داوطلبانه مقابله و اطفای حریق در مازندران تشکیل می شود

تیم های داوطلبانه مقابله و اطفای حریق در مازندران تشکیل می شود