مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-09اقتصادي

86 پروژه در بخش کشاورزی آذربایجان غربی به بهره برداری رسید


همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان غربی، 86 پروژه بخش کشاورزی این استان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان غربی همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان غربی، 86 پروژه بخش کشاورزی این استان به بهره برداری رسید.

برای اجرای این پروژه ها بیش از 470 میلیارد تومان هزینه شده که 321 میلیارد آن توسط بخش خصوصی بوده و نشانگر موفقیت در جذب سرمایه گذار برای توسعه آذربایجان غربی است که با بهره برداری از این طرح های کشاورزی، ضمن تثبیت اشتعال 812 نفر برای یک هزار و 681 نفر فرصت جدید اشتغال فراهم شده است.

استاندار آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این طرح ها به اهمیت حوزه کشاورزی در بحث دریاچه ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: مدیریت منابع آبی با اصلاح الگوی کشت یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

محمدصادق معتمدیان اضافه کرد: پس از اتمام طرح های سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه، طرح های نرم افزاری برای اصلاح الگوی کشت اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای هرگونه برنامه باید هم راستا با تقویت وضعیت معیشتی کشاورزان باشد، افزود: هیچ برنامه ای بدون لحاظ وضعیت معیشتی کشاورزان اجرا نخواهد شد؛ کشاورزان باید به سمت کشت محصولات کم آب بر با ارزش افزوده بالا سوق داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 پروژه در بخش کشاورزی آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

86 پروژه در بخش کشاورزی آذربایجان غربی به بهره برداری رسید