مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 20:402023-02-09ورزشي

قند کاترین آمل با تساوی، یک پله درجدول صعود کرد


تیم قندکاترین آمل با کسب تساوی در مصاف تیم های همسایه و میانه جدولی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور برابر تیم فرش آرا مشهد یک پله در جدول رده بندی مسابقات صعود کرد.

- تیم قند کاترین آمل، در دیداری که از هفته بیست وپنجم وما قبال پایانی مرحله گروه این مسابقات عصرپنجشنبه درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل از تیم فرش آرا مشهد میزبانی می کرد، درپایان برای مهمان مشهدی خود به تساوی 3 بر 3 دست یافت.

کاترینی ها که برای تداوم بخشیدن به سه پیروزی گذشته دراین مسابقه نیزرویای پیروزی و رسیدن به تیم های بالای جدولی لیگ را در سر داشتند، برخلاف انتظار در نیمه نخست ظاهر شدند.

مشهدی دراین بازی که برای جدا شدن از تیم های انتهای جدولی تلاش می کردند و نیاز به کسب پیروزی در بازی آمل داشتند، خیلی زود به خواسته خود رسیدند و با دو گل متوالی که امیرحسین داودی و سینا اسدی وارد دروازه تیم قندکاترین کردند، از میزبان مدعی خود پیش افتادند.

البته این دو گل پایان کار دو تیم در نیمه نخست مسابقه نبود و محمدتقی علیزاده با شوتی سرکش از زاویه بسته توپ را به تور دروازه مشهدی ها چسباند تا اختلاف دو تیم دراین نیمه به حداقل برسد و راهی رختکن شوند.

نیمه دوم مسابقه نیز برای دو تیم پرحرارت شروع شد و مشهدی درپی افزایش گل زده بیشتر وآملی ها برای زدن گل مساوی و نباختن درخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قند کاترین آمل با تساوی، یک پله درجدول صعود کرد

قند کاترین آمل با تساوی، یک پله درجدول صعود کرد