مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-09سياسي

تجهیزات بیمارستان سیار 50 تختخوابی نزاجا به ترکیه ارسال شد


تجهیزات بیمارستان سیار 50 تختخوابی نزاجا به همراه 70 نفر کادر درمانی و امدادی با هواپیماهای ارتش و سپاه به ترکیه ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در پی وقوع زلزله مهیب در مناطقی از کشور ترکیه و بنا به درخواست مسئولان این کشور، تجهیزات بیمارستان سیار 50 تختخوابی نزاجا به همراه 70 نفر کادر درمانی و امدادی با یک فروند هواپیمای 747 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دو فروند هواپیمای ایلوشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور امدادرسانی در حوزه پزشکی از مقصد پایگاه شهید لشگری مهرآباد به کشور ترکیه اعزام شد.

وی افزود: این بیمارستان 50 تختخوابی که در سریع ترین زمان ممکن در مناطق زلزله زده ترکیه برپا خواهد شد،، شامل بخش های مختلف اورژانس، اتاق عمل، داروخانه، آزمایشگاه و… است که 70 نفر از کادر درمان متشکل از پزشکان جراحی، ارتوپدی، کودکان، عفونی، طب اورژانس، کادر پرستاری و مامایی و اتاق عمل به ارائه خدمات پزشکی در آن خواهند پرداخت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش همچنین در ادامه روند امداد رسانی و خدمات پزشکی به مردم زلزله زده شهرستان خوی از اولین ساعات وقوع این حادثه، یک بیمارستان سیار مجهز و با کادر درمانی مجرب به منظور ارائه خدمات پزشکی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات بیمارستان سیار 50 تختخوابی نزاجا به ترکیه ارسال شد

تجهیزات بیمارستان سیار 50 تختخوابی نزاجا به ترکیه ارسال شد