مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-09اجتماعي

هوای برفی از شنبه شب مهمان همدان می شود


کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: طی ساعاتی از شنبه شب و روز یکشنبه هفته آینده باز بارش برف را در اکثر نقاط استان خواهیم داشت.

- محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار گفت: سامانه بارشی طی 24 ساعت گذشته فعال بوده و بارش برف را در اکثر نقاط استان شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش از ایستگاه سنجش بارش همه کسی در شهرستان بهار و به میزان 31 میلیمتر گزارش شده، افزود: میزان بارش در ایستگاه دانشگاه بوعلی 12 میلیمتر و در ایستگاه هواشناسی همدان فرودگاه 4 میلیمتر گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان بیان کرد: با توجه به آخرین خروجی مدل ها هسته اصلی سامانه بارشی از استان خارج شده اما احتمال بارش های در مناطق کوهستانی استان برای امروز هم وجود دارد.

باقری شکیب در ادامه گفتگو با بیان اینکه به علت وزش باد کولاک برف نیز در برخی از مناطق مستعد خواهیم داشت؛ تصریح کرد: روزهای جمعه و شنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده و از شنبه شب سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: طی ساعاتی از شنبه شب و روز یکشنبه هفته آینده باز بارش برف را در اکثر نقاط استان خواهیم داشت، از نظر تغییرات دمایی روند کاهش دما را در منطقه ادامه داشته و دمای کمینه طی صبح جمعه در برخی از مناطق استان تا منفی 14 درجه هم خواهد رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای برفی از شنبه شب مهمان همدان می شود

هوای برفی از شنبه شب مهمان همدان می شود