مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-09اقتصادي

47 طرح تولیدی و عمرانی در دهه فجر به بهره برداری رسید


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 25 طرح عمرانی و 22 طرح تولیدی در حوزه کشاورزی همزمان با دهه فجر در اردبیل به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر تقی زاده عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: در حوزه عمرانی 25 طرح با اعتبار 307 هزار میلیون ریال و در حوزه تولیدی 22 طرح با اعتبار بیش از 5 هزار میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح های تولیدی بیرای 424 نفر اشتغال ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی وظیفه تأمین امنیت غذایی را برعهده دارد و در راستای عمل به این وظایف برنامه های مدونی را پیش رو دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ناامنی غذایی از جمله عوامل تهدیدکننده ارزش های حیاتی و امنیت ملی کشور دانست و گفت: اهتمام دست اندرکاران تولید و میراث داران سنگرسازان بی سنگر افزایش تولید در واحد سطح و افزایش توان تولید محصولات استراتژیک و مهم است تا زمینه های وابستگی به واردات مواد غذایی را از خارج از کشور قطع کنند.

تقی زاده افزود: جهادگرانی که در مجموعه جهاد کشاورزی مشغول به خدمت هستند همان سنگر سازان بی سنگری هستند که در صف مقدم جبهه تولید و خودکفایی قرار دارند و ارزش و اهمیت آنان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 طرح تولیدی و عمرانی در دهه فجر به بهره برداری رسید

47 طرح تولیدی و عمرانی در دهه فجر به بهره برداری رسید