مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 20:052023-02-09سياسي

مقایسه خدمات بیمه ای و درمانی قبل و بعد از انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبل از انقلاب کل تخت های بیمارستانی این استان تنها یک 32 تخت خوابی یاسوج و درمانگاه وابسه به شرکت نفت در شهر دوگنبدان وجود داشت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبل از انقلاب کل تخت های بیمارستانی این استان تنها یک 32 تخت خوابی یاسوج و درمانگاه وابسه به شرکت نفت در شهر دوگنبدان وجود داشت.

کیان دهراب پور در مراسم جشن این اداره کل به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: هم اکنون به لطف خداوند تنها 10 بیمارستان دانشگاهی در استان به مردم خدمت می کنند که علاوه بر آن سه بیمارستان دانشگاهی در چرام، لنده و سی سخت در حال احداث است و در حال حاضر بیش از 1400 تخت بیمارستانی در استان به بیماران خدمات ارائه می دهند.

وی اظهارکرد: قبل از انقلاب تنها یک دستگاه تصویربرداری مربوط به رادیولوژی ساده در استان وجود داشت که هم اکنون چهار دستگاه ام ار ای در استان فعالیت دارند و این در حالی است که استاندارد سرانه ام.

آر.

آی به ازای هر 500 هزار نفر یک دستگاه است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب آمار پزشکان بومی این استان به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسید اما هم اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی بیش از یک هزار پزشک عمومی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه خدمات بیمه ای و درمانی قبل و بعد از انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد

مقایسه خدمات بیمه ای و درمانی قبل و بعد از انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد