مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-09اقتصادي

از تاکید بر راه اندازی پست برق سیار جیرفت تا ضرورت ساماندهی رودخانه شور


استاندار کرمان از حمایت جدی وزیر نیرو در تعمیر و راه اندازی پست سیار جیرفت و ساماندهی هر چه سریعتر رودخانه شور خبر داد.

  - ایسنا/کرمان استاندار کرمان از حمایت جدی وزیر نیرو در تعمیر و راه اندازی پست سیار جیرفت و ساماندهی هر چه سریعتر رودخانه شور خبر داد.

  محمدمهدی فداکار 20 بهمن ماه در آیین بهره برداری از طرح حذف آرسنیک آب شرب جیرفت با اشاره به طرح هایی که در سفر وزیر نیرو مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: رودخانه شور تهدید جدی برای شهر جیرفت و روستاهای همجوار است و بستر رودخانه به ساماندهی نیاز دارد.

وی از وزیر نیرو خواست طرح ساماندهی بستر رودخانه شور را مورد حمایت قرار بدهد و افزود: بخش خصوصی از جمله شرکت جهادنصر آمادگی لازم را برای ساماندهی بستر رودخانه شور دارد لذا باید هر چه سریعتر این اقدام صورت بگیرد.

فداکار از حل برق موردنیاز معادن ساردوییه و رمشک خبر داد و اظهار کرد: پست سیار سرجاز نیاز به تعمیر دارد زیرا سال گذشته برای حل مشکل ایجاد شده، پست سیار رفسنجان به جیرفت منتقل شد.

رودخانه شور بزرگترین تهدید برای شهر جیرفت و روستاهای همجوار حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت نیز در این مراسم با اشاره به تهدید رودخانه شور برای شهر جیرفت گفت: رودخانه شور تهدید جدی است و همواره شاهد خسارت به بخش کشاورزی و مناطق مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تاکید بر راه اندازی پست برق سیار جیرفت تا ضرورت ساماندهی رودخانه شور

از تاکید بر راه اندازی پست برق سیار جیرفت تا ضرورت ساماندهی رودخانه شور