مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:402023-02-09اقتصادي

286 پروژه عام المنفعه در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید


فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر 286 پروژه با اعتبار 420 میلیارد تومان در سطح شهرستان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد، گفت: - مهدی صفاتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در صومعه سرا با اشاره به بهره برداری از 286 پروژه در دهه فجر امسال اظهار کرد: این پروژه ها با اعتبار 420 میلیارد تومان در پنج بخش و سه شهر شهرستان به بهره برداری می رسد.

  وی با اشاره به بهره برداری از 2 سالن ورزشی چند منظوره با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد گفت: یازدهمین خانه ورزش در روستای ازگم از توابع بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر0 16 میلیارد ریال و پروژه افزایش تکنولوژی uso در روستای دگور با عتباری بالغ بر20 میلیارد ریال از دیگر پروژه های قابل بهره برداری است.

  فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه در بخش تولم 18 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در روستای شیخ محله با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری می رسد، افزود: این منابع از محل تسهیلات و بلاعوض بنیاد مسکن، تسهیلات و بلاعوض کمیته امداد و آورده مددجو تامین شده است.

  به گفته صفاتی، 25 پروژه برق رسانی با اعتبار 16 میلیارد تومان در روستای نرگستان بخش تولمات شامل تعویض شبکه فرسوده فشار ضعیف هوایی به کابل خود نگهدار، احداث ترانس هوایی، احداث شبکه فشار ضعیف جهت تامین برق مشترکان، احداث خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

286 پروژه عام المنفعه در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید

286 پروژه عام المنفعه در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید