مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:162023-02-09سياسي

28 روز کار جهادی جواب داد/ افتتاح میدان بار ساری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه میدان تره بار جدید شهرستان ساری، با تقدیر از زحمت کشانی که با پیگیری ها توانستند موجب بهره برداری از این پروژه که ابروی شهر است را فراهم کنند، اظهار کرد: گرچه طبق ضرب المثل می گویند کار را آن کرد که تمام کرد ولی از همه کسانی که پیش از کسانی که از قبل زحمت کشیدند تشکر می کنیم.

وی افزود: همه ما به این مهم واقف هستیم که بخش های پایانی کار بسیار مهم است، پروژه های بسیاری دارین که بخاطر درصد کم باقی مانده بلاتکلیف مانده است که مستلزم وجود نیروهای جهادی بوده تا کار را به اتمام برسانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: افرادی که در بخش پایانی کار زحمت کشیدند واقعا از همه تشکر و تقدیر داریم به ویژه از حضور جدی فرماندار ساری که 28 روز دفتر کار خود را به میدان میوه و تره بار جدید ساری منتقل کردند.

محمدی لایینی ادامه داد: طی 28 روز خدمات زیرساختی از جمله آب، برق، گاز، مخابرات، آسفالت و سایر اتفاق افتاده و امروز شاهد افتتاح این پروژه چندین ساله هستیم.

وی با بیان اینکه این مرکز بخشی از نیازهای زیرساختی برای صادرات را می تواند تامین کند، تصریح کرد: امیدواریم فرماندار ساری به ادامه کار یک دفتر کار در نیروگاه زباله سوز و یک دفتر کار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 روز کار جهادی جواب داد/ افتتاح میدان بار ساری

28 روز کار جهادی جواب داد/ افتتاح میدان بار ساری