مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:102023-02-09اقتصادي

راه آهن رشت - کاسپین تابستان 1402 به بهره برداری می رسد


استاندار گیلان با بیان اینکه تا هفته دولت سال آینده نیز در استان پروژه هایی با بیش از 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری برسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، اسدالله عباسی امروز در آیین افتتاح و بهره برداری همزمان پروژه آبرسانی سایت گوشلوندان در شهرستان فومن اظهار کرد: در دهه فجر امسال 130 پنل مربوط به انرژی خورشیدی هر یک با هزینه حدود 30 میلیون تومان در اختیار عشایر کوچ نشین قرار دادیم.

  وی با اشاره به پیشرفت ها، توسعه، عمران و آبادانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان افزود: تا قبل از انقلاب کمتر از 10 درصد روستاهای استان برق دار بودند اما اکنون بیش از 99.

97 درصد روستاهای استان از این نعمت برخوردارند که درصد اندک باقیمانده هم مناطق دارای جمعیت کمتر از 10 خانوار و پراکندگی زیاد است.

  استاندار گیلان با تشریح پروژه های مورد بهره برداری در دهه فجر امسال بیان کرد: یک هزار و 109 پروژه با بیش از چهار هزار و 500 میلیارد تومان انجام و تکمیل شد ضمن اینکه در هفته دولت نیز پروژه هایی با حدود سه هزار و 500 میلیارد تومان بهره برداری شده است.

  نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه تا هفته دولت سال آینده نیز در استان پروژه هایی با بیش از 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری برسد، گفت: راه آهن رشت - کاسپین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن رشت - کاسپین تابستان 1402 به بهره برداری می رسد

راه آهن رشت - کاسپین تابستان 1402 به بهره برداری می رسد