مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:552023-02-09ورزشي

تیم مقاومت البرز به لیگ دسته اول فوتسال سقوط کرد


تیم فوتسال مقاومت البرز با قبول شکست 5 بر 2 مقابل تیم آنا صنعت پاسارگاد قم پس از 10 سال حضور در لیگ برتر فوتسال ایران به لیگ دسته یک کشور سقوط کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتسال مقاومت البرز در کمال ناباوری با قبول شکست مقابل تیم آنا صنعت پاسارگاد قم با کسب 18 امتیاز به لیگ دسته یک کشور سقوط کرد.

در چهارچوب هفته بیست وپنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران روز پنجشنبه 20 بهمن تیم فوتسال مقاومت البرز میزبان تیم آنا صنعت پاسارگاد بود که هدایت این تیم را سرمربی سابق مقاومت البرز یعنی فرهاد کشاورز بر عهده داشت.

تیم فوتسال مقاومت البرز در سالن انقلاب کرج با قبول شکست پنج بر دو مقابل تیم آنا صنعت پاسارگاد قم پس از 10 سال حضور در لیگ برتر فوتسال ایران یک هفته زودتر به لیگ دسته یک فوتسال کشور سقوط کرد.

در این دیدارنماینده قم موفق شد در نیمه نخست با گل های بهداد شیخ احمدی و محمد رحمتی میزبانش را شکست دهد اما این پایان کار نبود و در ادامه باز هم نماینده قم توانست دربازه میزبانش را باز کند و در نهایت با پیروزی 5 بر 2، بقایش را در لیگ برتر فوتسال مسجل کند و مقاومت البرز به لیگ دسته یک سقوط کرد.

در پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال، مس با 66 امتیاز صدرنشین و قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مقاومت البرز به لیگ دسته اول فوتسال سقوط کرد

تیم مقاومت البرز به لیگ دسته اول فوتسال سقوط کرد