مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:552023-02-09سياسي

جمعیت عشایری کشور درحال پیر شدن است/ ضرورت توجه ویژه مسؤولان به عشایر


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه مسؤولان باید نگاه ویژه ای به جامعه عشایری داشته باشند، گفت: بیشترین آمار دام سنگین برای استان مازندران است و کمترین آمار نیز برای هرمزگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت ایام الله دهه فجر، همایش تجلیل از شبانان و گله داران عشایر استان مازندران با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، حسینی پور استاندار مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سعیدی مسؤول سازمان بسیج عشایر کشور، کریمی عضو هیأت رییسه مجلس و رییس فراکسیون عشایر مجلس، بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و نیز عشایر غیور خطه علوی در سالن اجتماعات غدیر سپاه استان برگزار شد.

  سردار سید ضیاالدین حزنی در این مراسم با اشاره به اینکه این همایش به صورت سراسری در کشور برگزار شده است، اظهار کرد: هدف اصلی این جلسات در سطح کشور این است که مسائل و مشکلات جامعه عشایری به اطلاع مسؤولان استانی و کشوری برسد.

وی با بیان اینکه علت امنیت پایدار در مناطق محروم، مرزی و حساس کشور عشایر هستند، افزود: باید امنیت غذایی در کشور تقویت شود و  برای این امر باید حرف های عشایر را گوش کنیم و شبانان و گله داران ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت عشایری کشور درحال پیر شدن است/ ضرورت توجه ویژه مسؤولان به عشایر

جمعیت عشایری کشور درحال پیر شدن است/ ضرورت توجه ویژه مسؤولان به عشایر