مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:552023-02-09اقتصادي

بازگشت 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری به چرخه تولید


مدیر کل صندوق کارآفرینی امید کشور با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 37 هزار طرح در سراسر کشور مورد حمایت این صندوق قرار گرفته است، گفت: - بیش از 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با حمایت های صندوق به چرخه تولید برگشته و تاکنون بیش از 6 هزار میلیارد تومان تسهیلات به این طرح ها پرداخت شده که این طرح ها 111 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند.

نعمت رضایی امروز(پنجشنبه، 20 بهمن) در آیین افتتاحیه طرح های اشتغالزایی در فریدونشهر، اظهار کرد: جامعه روستایی 26 درصد از جمعیت کشور را دارد و پهنه سرزمینی دست جامعه روستایی است، بنابراین اگر دنبال امنیت و تامین مواد غذایی هستیم باید به جامعه روستایی توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جامعه روستایی نقش بسیار مهم اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در کشور دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید خاص بر این موضوع دارند و توجه به روستاها یکی از مطالبات ایشان است.

مدیر کل صندوق کارآفرینی امید کشور افزود: از زمانی که هیئت مدیره جدید در صندوق کارآفرینی امید مستقر شده دو بحث اصلی داشتیم؛ اول اینکه حوزه فعالیت صندوق کارآفرینی امید مناطق روستایی و محروم است و دوم اینکه طرح های مورد حمایت در سه بخش عمده اقتصادی باشد و فقط در بخش کشاورزی نباشد تا بتوانیم زنجیره ای عمل و بخش تولید را تکمیل کنیم، بخش صنعت و معدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری به چرخه تولید

بازگشت 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری به چرخه تولید