مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:552023-02-09سياسي

مشکل صدور اسناد شهرک قدس خرمدره بعد از 32 سال برطرف شد


با پیگیری دستگاه قضا مشکل صدور اسناد املاک شهرک قدس خرمدره بعد از 32 سال بلاتکلیفی برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه در مراسم جشن انقلاب و تحویل اسناد مالکیت املاک شهرک قدس شهرستان خرمدره ضمن تبریک دهه فجر، افزود: این دهه، بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و باید از این ایام، بیشترین بهره را برای تبیین انقلاب به نسل جوان داشته باشیم.

وی با تشکر از حضور باشکوه مردم انقلابی و ولایی شهرستان در این جشن، اظهار کرد: در چهل و چهارمین بهار انقلاب شاهد پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی در همه عرصه ها هستیم که همه این موفقیتها از دستاوردهای انقلاب است.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: مردم خرمدره در حوادث اخیر سربلند بیرون آمدند و خرمدره به عنوان بهترین شهرستان در ایجاد نظم، امنیت و آرامش معرفی شد.

وی گفت: مردم این خطه، صف خود را از معاندین و اغتشاشگران جدا کردند و در معرض فریب خوردگان هم قرار نگرفتند و این مردم مستحق بهترین خدمات هستند.

صادقی نیارکی با اشاره به مشکل 32 ساله مردم شهرک قدس در خصوص صدور اسناد املاکشان، گفت: در سفر رییس قوه قضاییه به استان این موضوع با حساسیت مطرح و حسب دستور رییس قوه مبنی بر رفع مشکل مردم این منطقه موضوع با فوریت پیگیری و رفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل صدور اسناد شهرک قدس خرمدره بعد از 32 سال برطرف شد

مشکل صدور اسناد شهرک قدس خرمدره بعد از 32 سال برطرف شد