مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-09سياسي

راه اندازی شهرک تولید محتوا با سرعت بیشتری در وزارت ارشاد دنبال ش


در مصوبات سفر رییس جمهور راه اندازی شهرک تولید محتوا در استان قزوین به تصویب رسیده است که پیشران توسعه فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست صمیمانه فعالان فرهنگی و هنری استان قزوین با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: استان قزوین در تمامی حوزه های قابل تصور مانند اقتصاد، موقعیت جغرافیایی، نخبگانی، فرهنگی و غیره مزیت های متعددی دارد که این مزیت ها موقعیت استان را در موضوعات مختلف بسیار برجسته کرده است.

وی افزود: وقتی که مزیت های استان قزوین را در رقابت با سایر مناطق کشور مقایسه می کنیم، مزیت مطلق استان فرهنگ مردم استان قزوین است که بسیار بی نظیر است و متأثر از شرافت، نجابت و اصالت مردم خوب قزوین است و در تاریخ پرافتخار قزوین در هرجا که نیاز به نقش آفرینی در مسیر حق و آرمان متعهد انسانی بوده است، بدون درنگ در آن شرکت کرده اند.

اعلایی گفت: کسانی که در حوزه فرهنگ فعالیت می کنند استان قزوین را باید به عنوان ذخیره استراتژیک فرهنگی بدانند که خوشبختانه در سطح ملی و استانی همین نگاه وجود دارد و باید روز به روز تقویت شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: شخصیت های مؤثری در این استان هستند که هنوز هم به صورت گمنام در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سیاسی در سطح کشور در حال فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهرک تولید محتوا با سرعت بیشتری در وزارت ارشاد دنبال ش

راه اندازی شهرک تولید محتوا با سرعت بیشتری در وزارت ارشاد دنبال ش