مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:512023-02-09اقتصادي

افتتاح 21 طرح راهداری با حضور وزیر راه و شهرسازی در خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جعفر شهامت اظهار کرد: این طرحها در قالب بهسازی و روکش راهها، سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه ساخت مجتمع های بین راهی، ساخت و توسعه راه های روستایی، طرح جامع پایانه مرزی دوغارون، رفع نقاط پرتصادف و تجهیر و توسعه راهدارخانه ها اجرا شده است.

وی افزود: مجموع اعتبار هزینه شده برای 21 طرح افتتاح شده 13 هزار و 235 میلیارد ریال می باشد که طرح بهسازی بزرگراه ها و راه های اصلی و فرعی استان با هفت هزار میلیارد ریال، مرحله نخست شهرک حمل و نقل خواف یا پنج هزار میلیارد ریال و طرح تحول راههای روستایی هفت شهرستان با مجموع 650 میلیارد ریال مهم ترین این طرحها است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: امروز عملیات اجرایی 6 طرح با پیش بینی اعتبار 6 هزار و 789 میلیارد ریال نیز در استان خراسان رضوی آغاز شده است.

شهامت ادامه داد: کلنگ زنی طرح بهسازی و چهارخطه کردن قطعه 2-الف جاده مشهد-سرخس با اعتبار 2 هزار و 410 میلیارد ریال، آغاز بهسازی روکش آسفالت جاده های فرعی مشهد و کلات با 2 هزار میلیارد ریال و آغاز اجرای طرح جامع پایانه مرزی دوغارون با 2 هزار میلیارد ریال اعتبار مهم ترین موارد در این زمینه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 21 طرح راهداری با حضور وزیر راه و شهرسازی در خراسان رضوی

افتتاح 21 طرح راهداری با حضور وزیر راه و شهرسازی در خراسان رضوی