مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-09اقتصادي

افتتاح 5 پروژه درمانی در پارس آباد


همزمان با دهه مبارک فجر 5 پروژه درمانی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

- پارس آباد - همزمان با دهه مبارک فجر 5 پروژه درمانی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آیین افتتاح این پروژه ها که ظهر پنجشنبه در بیمارستان امام خمینی پارس آباد برگزار شد، رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: این پروژه ها شامل بخش پست آی.

سی.

یو با هزینه کرد 10 میلیارد ریال، ساختمان اسناد پزشکی با هزینه کرد 2 میلیارد و500 میلیون ریال، درمانگاه تخصصی با هزینه کرد 4 میلیارد ریال، دستگاه دیجیتال پرتابل رادیولوژی با هزینه کرد 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگاه ساکشن مرکزی با هزینه کرد 5 میلیارد ریال می باشند.

علی محمدیان اردی بیان کرد: همچنین امروز افتتاح مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهدای شهرستان پارس آباد انجام و در اختیار مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهدا در 240 متر مربع با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: این مرکز در راستای سیاست های جمعیتی، افزایش شاخص بهداشتی و درمانی شهرستان و پیشگیری از مراجعه برای درمان ناباروری به مرکز استان و سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 پروژه درمانی در پارس آباد

افتتاح 5 پروژه درمانی در پارس آباد