مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:252023-02-09فرهنگي

خوشحالم اگر فیلمم به سینمای میرکریمی شبیه شده است/تقدیم به مادران


بابک خواجه پاشا کارگردان فیلم سینمایی در آغوش درخت در واکنش به سوالی درباره شباهت فیلمش به سینمای رضا میرکریمی گفت اگر این شباهت وجود داشته باشد بسیار خوشحال است.

- بابک خواجه پاشا کارگردان فیلم سینمایی "در آغوش درخت" در واکنش به سوالی درباره شباهت فیلمش به سینمای رضا میرکریمی گفت اگر این شباهت وجود داشته باشد بسیار خوشحال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری فیلم سینمایی در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی سجاد نصرالهی نسب عصر امروز پنجشنبه 20 بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، در این نشست روح الله زمانی، رایان لطفی، اهورا لطفی، جواد قامتی بازیگران، ایمان کرمیان طراح جلوه های ویژه میدانی کارگردان و تهیه کننده را همراهی کردند.

در ابتدای نشست، نصرالهی تهیه کننده فیلم گفت: از اوایل سال جاری کار طرح و فیلمنامه را پیگیری کردیم و تیرماه فیلم کلید خورد.

خواجه پاشا کارگردان بیان کرد: این فیلم را به تمام مادران شریف ایرانی تقدیم می کنم.

دغدغه خانواده برای من همیشه مهم بوده چرا که با آن می توان جامعه، اقتصاد و فرهنگ را اصلاح کرد اما حالا در حال ضربه خوردن است.

چرا که این روزها آمار طلاق بالا می رود و کودکان در حال صدمه خوردن به دلیل این اتفاق هستند باید خیلی کار کرد تا مانع این اتفاق شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشحالم اگر فیلمم به سینمای میرکریمی شبیه شده است/تقدیم به مادران

خوشحالم اگر فیلمم به سینمای میرکریمی شبیه شده است/تقدیم به مادران