مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-09سياسي

عشایر در امنیت غذایی نقش دارند/35 درصد صنایع دستی در اختیار عشایر


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران با اشاره به نقش مهم عشایر در تامین امنیت غذایی گفت: توجه به عشایر از راه های کارامدی نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیدضیاء الدین حزنی عصر پنجشنبه در همایش تجلیل از شبانان و گله داران استان با بیان اینکه عشایر قشر تولیدکننده و بابرکت در کشور به شمار می رود، گفت: مسئولان موظف به رسیدگی به امور عشایر هستند.

وی با اظهار اینکه عشایر کشور در 29 استان به جز کردستان وشهر تهران پراکنده هستند، گفت: فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان بیشترین سهم و قزوین و قم کمترین سهم را از جمعیت عشایری دارا هستند.

وی با عنوان اینکه موفق شدیم در برخی استان های کشور از جمله مازندران همایش تجلیل از شبانه داران را برپا کنیم، گفت: هفت هزار و 200 نفر از عشایر و گله داران در این همایش ها تقدیر شدند.

سردار حزنی از عشایر به عنوان رکن اصلی امنیت پایدار در کشور ذکر کرد و گفت: باید امنیت غذایی کشور تقویت شود و لازم است به حرف ها و مشکلات عشایر گوش کنیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی با تاکید بر حفظ اشتغال جامعه عشایری افزود: یکی از راه های اثبات کارآمدی نظام اسلامی توجه به عشایر است و برپایی همایش ها از جمله راه های نشان دادن عمق محبت سپاه به عشایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر در امنیت غذایی نقش دارند/35 درصد صنایع دستی در اختیار عشایر

عشایر در امنیت غذایی نقش دارند/35 درصد صنایع دستی در اختیار عشایر