مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-09سياسي

56 مسیر راهپیمایی 22 بهمن در استان گلستان


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان زمان و مسیر های راهپیمایی 22 بهمن را در سراسر استان گلستان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، راهپیمایی 22 بهمن امسال، روز شنبه در 56 نقطه از استان برگزار می شود.

در گرگان ساعت 9 و نیم صبح از چهار راه میدان، خیابان امام خمینی (ره) به طرف میدان شهرداری، خیابان شهداء و چهارراه شهداء، ساعت ده صبح درگنبدکاووس از مقابل مسجد قائمیه به سمت مصلی و در کردکوی از میدان انقلاب تا گلزار شهدا انجام خواهد شد.

راهپیمایی در علی آبادکتول هم ساعت ده صبح، از مسجد محمدیه به طرف میدان ولایت، در رامیان از میدان امام علی (ع) تا مصلی نماز جمعه و از ساعت نه و نیم صبح در بندرترکمن از میدان مختومقلی به طرف چهارراه کاسب انجام می شود.

همچنین مسیر های راهپیمایی 22 بهمن امسال در بندرگز، از مقابل مسجد محمدیه تا گلزار شهدای گمنام، در کلاله، از مقابل مسجد جامع، میدان احمدی به سمت میدان امام (ره)، در گالیکش از گلزار شهدا به سمت پارک لاله های انقلاب و در آزادشهر از مقابل ناحیه سپاه تا حسینیه اعظم انجام خواهد شد که از مراسم آنها از ساعت ده صبح آغاز می شود.

 در مینودشت هم از میدان مرکزی تا مصلی نماز جمعه، در مراوه تپه از مقابل مسجد امام علی (ع) تا میدان مختومقلی، در آق قلا از میدان وحدت، میدان کارگر تا یادمان شهداء و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 مسیر راهپیمایی 22 بهمن در استان گلستان

56 مسیر راهپیمایی 22 بهمن در استان گلستان