مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-09بين الملل

کشته و زخمی شدن 200 هزار نیروی نظامی روس


سیصد و چهل و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- کشته و زخمی شدن 200 هزار نیروی نظامی روس روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات غربی و آمریکایی در گزارشی مدعی شد که تعداد سربازان کشته و مجروح روسی در جنگ اوکراین به 200 هزار نفر می رسد.

این مقامات بر این باورند که تخمین کشته های این جنگ دشوار است زیرا به ادعای آن ها مسکو به طور عادی تعداد کشته ها و مجروحان خود را کمتر اعلام می کند.

براساس گزارش نیویورک تایمز، تعداد کشته ها در شهر باخموت در شرق اوکراین و همچنین شهر سولدار فراتر از آنچیزی است که پیشتر تلفات سنگین خوانده شده بود.

این مقامات آمریکایی در ادامه چنین ادعا کردند که مسکو به دلیل آنکه شهر باخموت را شهری کلیدی برای تصرف تلقی می کند، اغلب سربازان سابق یا سربازان ضعیف خود را به خطوط مقدم و درگیری با اوکراین اعزام می کند و در نتیجه این اقدام صدها سرباز در روز کشته و زخمی می شوند.

آخرین تخمین های دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در ماه نوامبر گذشته انجام شد؛ هنگامی که ژنرال مارک میلی، رییس ستاد ارتش مشترک آمریکا گفت: بیش از 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و زخمی شدن 200 هزار نیروی نظامی روس

کشته و زخمی شدن 200 هزار نیروی نظامی روس