مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-09سياسي

نخستین تقاطع غیرهمسطح 3 سطحی استان سمنان در شاهرود کلنگ زنی شد


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نخستین تقاطع غیرهمسطح سه سطحی استان سمنان در شاهرود کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: این پروژه در سال 96 مصوب شد اما اتفاق خاصی برای آن رخ نداد اما در دوران جدید شورای شهر و در اسفندماه سال قبل این پروژه تقاطع سه سطحی، مصوب شد.

احمدی با بیان اینکه شورای شهر با قاطعیت به اجرای این طرح در شاهرود رأی داد، ابراز کرد: اجرای این طرح به واسطه ترافیکی که میدان ولایت دارد به خصوص در کاهش تصادفات نقش اساسی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شورای ترافیک شهرستان شاهرود خوشبختانه با همراهی خوبی که با مجموعه مدیریت شهری داشتند، توانستند نقشی خوبی در کلنگ زنی و اجرای این طرح داشته باشند، بیان کرد: همراهی مدیریت شهری و همچنین شورای ترافیک باعث رقم خوردن کاهش 80 درصدی تلفات رانندگی در سال 1401 در شهر شاهرود شده است.

شهردار شاهرود با بیان اینکه این طرح به لحاظ اهمیت است چرا که از سال 96 تاکنون هفت نفر در میدان ولایت شاهرود کشته شدند، ابراز کرد: این نشان می دهد که مسیر میدان ولایت حادثه ساز است.

احمدی با بیان اینکه این میدان بسیار پر خطر از باب تردد و عبور و مرور است، بیان داشت: مردم منطقه میدان ولایت همیشه با ترس و دلهره از این منطقه عبور می کنند و دلیل آن هم وقوع هفته ای سه تصادف جرحی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین تقاطع غیرهمسطح 3 سطحی استان سمنان در شاهرود کلنگ زنی شد

نخستین تقاطع غیرهمسطح 3 سطحی استان سمنان در شاهرود کلنگ زنی شد