مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-09سياسي

شهرداری ها پساب را پشتوانه آبیاری فضای سبز خود قرار دهند


نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری ها خرید پساب فاضلاب را پشتوانه آبیاری فضای سبز خود قرار دهند.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری ها خرید پساب فاضلاب را پشتوانه آبیاری فضای سبز خود قرار دهند.

ابوالفضل ابوترابی، امروز(پنجشنبه،20 بهمن) در نشست مشترک با مسئولان شهری و رییس شورای اسلامی شهر تیران اظهارکرد: آب فضای سبز یکی از مهم ترین دغدغه های شهرداری ها بوده که در تکاپوی تامین آن هستند و پساب فاضلاب بهترین پشتوانه در این خصوص است.

وی افزود: برخی از شهرداری ها در این خصوص وارد شده و مقداری از پساب فاضلاب منطقه خود را خریده اند و مشکل آن ها حدودی رفع شده، ولی برخی از شهرداری ها از این موضوع غافلند.

این عضو کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس،ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی شهرها باید به این موضوع بپردازند و در بخشی از بودجه شهرداری پیش بینی لازم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری تیران با احداث تصفیه خانه فاضلاب باید به این موضوع بپردازد، تصریح کرد: برای خرید پساب با شرکت مجری وارد مذاکره بشوند و برای فضای سبز شهر آب مورد نیاز را تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها پساب را پشتوانه آبیاری فضای سبز خود قرار دهند

شهرداری ها پساب را پشتوانه آبیاری فضای سبز خود قرار دهند