مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-09اجتماعي

تحصیل بیش از 18 هزار دانش آموز در مدارس استثنایی خراسان رضوی


رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: هم اینک 18 هزار و 500 دانش آموز در مدارس استثنایی خراسان رضوی مشغول به تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد روحانی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح مدرسه ویژه کودکان مبتلا به اوتیسم در سبزوار با بیان اینکه پوشش تحصیلی دانش آموزان استثنایی این استان نسبت به سنوات گذشته 12 درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: هم اینک 18 هزار و 500 دانش آموز در مدارس استثنایی استان مشغول به تحصیل هستند که گسترش و تعمیق عدالت آموزشی آنها مورد توجه قرار گرفته است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی افزود: مدرسه ویژه کودکان مبتلا به اوتیسم سبزوار یکی از مدارس کم نظیر در سطح کشور است که در فضای پنج هزار متر مربع و با زیربنای 900 متر شامل 28 اتاق آموزشی، کاردرمانی، آب درمانی، گفتاردرمانی و اتاق های ویژه دیگر است که با اعتبار 60 میلیارد ریال با کمک خیران و مشارکت اداره کل نوسازی توسعه تجهیز و ایجاد شده است.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای اصلی آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین، توسعه عدالت آموزشی و تربیتی است.

روحانی گفت: از 18 هزار و 500 دانش آموزی که در مدارس استثنایی تحصیل می کنند 450 نفر دانش آموزان مبتلا به بیماری اوتیسم هستند که برای شرایط مناسب تحصیل، نیازمند فضاهای خاص با محیطی آرامش بخش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از 18 هزار دانش آموز در مدارس استثنایی خراسان رضوی

تحصیل بیش از 18 هزار دانش آموز در مدارس استثنایی خراسان رضوی