مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-09سياسي

صید ترال با کشتی های ایرانی انجام خواهد شد


رییس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه دستورالعمل صید ماهی در آبهای عمیق در کارگروه شورای عالی امنیت ملی تعیین شده است در صورت آغاز صید ترال حتما از کشتیهای ایرانی استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس سید حسین حسینی در نشست خبری اعلام کرد کار گروهی که ذیل شورای امنیت ملی با عنوان کارگروه سازماندهی بنادر  تشکیل شده بود، دستورالعمل صید ماهی در آبهای عمیق را تعیین کرده است.

رییس سازمان شیلات ایران افزود: در انتظار آماده شدن افکار عمومی هستیم و در صورتی که صید ترال از آب های عمیق انجام شود حتماً با کشتی های ایرانی انجام خواهیم داد و به هیچ کشور خارجی اجازه ورود نمی دهیم.

به گفته این مسئول صید ترال از آبهای عمیق بسیار ضروری است سالانه 20 هزار تومان واردات خوراک آبزیان وجود دارد که با استفاده از پودر ماهی آبهای عمیق می توان بخش زیادی از این نیاز را تامین کرد.

*عرضه مستقیم محصولات شیلاتی برای کاهش قیمتها در آستانه عید حسینی در ادامه در پاسخ به اینکه برنامه شما برای کاهش قیمت ها در شب عید چیست گفت: وزیر کشاورزی موافقت کردند که برای عرضه محصولات شیلاتی جایگاه مناسبی را تحویل دهند که در این صورت با عرضه مستقیم و حذف واسطه ها قیمت ها کاهش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید ترال با کشتی های ایرانی انجام خواهد شد

صید ترال با کشتی های ایرانی انجام خواهد شد