مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-09اجتماعي

اعمال محدودیت های ترافیکی در میادین و خیابان های شهر


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: باتوجه به راهپیمایی 22 بهمن، محدودیت ترافیکی در میادین و خیابان های شهر اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، نصرالله بیگلری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران، اظهار کرد: باتوجه به راهپیمایی 22 بهمن، محدودیت ترافیکی در میادین و خیابان های شهر اعمال می شود.

وی افزود: مسیر راهپیمایی در ساری از میدان ساعت به خیابان جمهوری اسلامی به چهار راه ابن شهر آشوب ، خیابان فردوسی ، میدان شهید قاسمی، بلوار آزادی به مقصد میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران اضافه کرد: محدودیت ترافیکی از ساعت 8 صبح روز شنبه 22 بهمن ماه آغاز می شود.

بیگلری ادامه داد: این محدودیت درمیدان شهدا، سه راه کشاورزی، خیابان شیخ طبرسی، خیابان خاقانی، تقاطع و بریدگی بیمارستان بوعلی سینا، خیابان جام جم و تمامی مسیر های منتهی به خیابان آزادی اعمال می شود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد از شرق به غرب و بالعکس شهرستان ساری را دارند از کمربندی شرقی و غربی برای تردد استفاده کنند، تصریح کرد: رانندگانی که قصد عزیمت به سمت کیاسر و استان سمنان را دارند از کمربندی سلیم بهرامی و بلوار کشاورز تردد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ترافیکی در میادین و خیابان های شهر

اعمال محدودیت های ترافیکی در میادین و خیابان های شهر