مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-09سياسي

20 بهمن 57 سند بصیرت مردم چهارمحال و بختیاری است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: 20 بهمن ماه یادآور بصیرت به موقع و حضور عشایر غیور در صحنه با وجود تمام مشکلات است و باید این روز در تاریخ این کشور و ملت ثبت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز ویژه برنامه از جنس غرور و غیرت به مناسبت سالروز بیعت عشایر غیور استان چهارمحال و بختیاری با حضرت امام خمینی(ره) در 20 بهمن ماه 1357 و گرامیداشت روز چهارمحال و بختیاری در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این برنامه با گرامیداشت سالروز عملیات والفجر8 گفت: نقش رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) در عملیات والفجر 8 یکی از دستاوردهای بزرگ تاریخ دفاع مقدس است و این نیروها به صورت جناحی موثر نقش بسزایی در پیروزی عملیات داشتند.

حرکت ارزشمند عشایر نیازمند تبیین است فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم ایام الله دهه فجر بحث جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: حرکت ارزشمند عشایر غیور یکی از موضوعات نیازمند تبیین است.

وی با اشاره به حرکت تاریخی عشایر تصریح کرد: در آن سال ها با اینکه حکومت طاغوت مستقر بود اما عشایر استان با رمز کوه پیمایی و لباس مبدل از استان خارج شدند و خود را به امام رساندند و از بختیار برائت جستند و تیر خلاص را به پیکره اصلی طاغوت زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 بهمن 57 سند بصیرت مردم چهارمحال و بختیاری است

20 بهمن 57 سند بصیرت مردم چهارمحال و بختیاری است