مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-09سياسي

مشکلات زیست محیطی و مناطق چهارگانه گیلان حل می شود


رییس سازمان محیط زیست و معاون رییس جمهور با بیان اینکه کوتاهی در خدمت رسانی به مردم قابل پذیرش نیست، گفت: مشکلات زیست محیطی مناطق چهارگانه گیلان حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلاجقه ظهر پنجشنبه در آیین افتتاحیه 41 پروژه های آبفای گیلان در فومن، اظهار کرد: نهضت امام خمینی (ره) سند تاریخ ساز جامعه جهانی است که دنیا را متحول کرد.

وی با اشاره وجود پربرکت آیت الله بهجت (ره) در گیلان، افزود: آیت الله بهجت (ره) از یاران واقعی، همراه و دلسوز حضرت امام بودند و منشأ برکات فراوان برای انقلاب اسلامی شدند.

رییس سازمان محیط زیست و معاون رییس جمهور با بیان اینکه انقلاب اسلامی الهی و مردمی است، گفت: هر زمانی مسئولان از مسیر انقلاب الهی فاصله گرفتند کشور به مشکل برخورده است.

سلاجقه با بیان اینکه کوتاهی در خدمت رسانی به مردم قابل پذیرش نیست، اضافه کرد: غفلت در عرصه خدمت رسانی به مردم با ارزش ها و مفاهیم انقلاب اسلامی در تناقض است.

وی با بیان اینکه مردم مهم ترین و اثرگذارترین پشتوانه انقلاب اسلامی هستند، افزود: خدمت برای مردم بعنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی از نان شب هم واجب تر است و باید در اولویت مدیران در بخش های مختلف قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زیست محیطی و مناطق چهارگانه گیلان حل می شود

مشکلات زیست محیطی و مناطق چهارگانه گیلان حل می شود