مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-09ورزشي

هرمزگان قطب فوتسال کشور شد/ دعوت از دو بازیکن هرمزگانی به اردوی تیم ملی جوانان


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از دعوت دو بازیکن هرمزگانی به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان خبر داد و برگزاری مسابقات فوتسال دانش آموزی در این شهر را زمینه ساز تبدیل این استان به قطب فوتسال کشور عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ظهر امروز در یک نشست خبری با تشکر ویژه از وزیر آموزش و پرورش و بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور بابت اعتمادی که به استان هرمزگان برای میزبانی فوتسال و دومیدانی پسران و دختران دانش آموز کشور داشتند، عنوان کرد: این رویداد یک رویداد ملی بود که با برای اولین بار با دوهزار دانش آموز در استان برگزار شد.

وی با بیان این که نتیجه سه ماه فعالیت شبانه روزی همکارانم در معاونت های مختلف و دستگاههای برون سازمانی و همکاری شخص دوستی استاندار هرمزگان سبب میزبان شایسته ای از این مسابقات شد، عنوان داشت: این دوره مسابقات فرصتی شد که دانش آموزان استان استعدادها و علاقه مندی هایشان را بروز و ظهور بدهند و برای اولین بار جام قهرمانی فوتسال دانش آموزی کشور را کسب کردیم.

قویدل ادامه داد: دو بازیکن از هرمزگان نیز به اردو  تیم ملی جوانان دعوت شدند که اتفاق بسیار خوبی برای ایجاد انگیزه در دیگر دانش آموزان استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان قطب فوتسال کشور شد/ دعوت از دو بازیکن هرمزگانی به اردوی تیم ملی جوانان

هرمزگان قطب فوتسال کشور شد/ دعوت از دو بازیکن هرمزگانی به اردوی تیم ملی جوانان