مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-09سياسي

اردبیل صاحب مرکز کنترل ترافیک شد/ افتتاح و کلنگ زنی 44 پروژه شهرداری


شهردار اردبیل با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 44 پروژه عمرانی، مشارکتی، ترافیک، زیباسازی و فضای سبز با اعتبار 1000میلیارد تومان گفت: مرکز کنترل ترافیک اردبیل طی یک سال تجهیز و امروز بهره برداری از آن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیین افتتاح پروژه های عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرداری اردبیل به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، سیدکمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی، دادستان مرکز اردبیل، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر از مسؤولان ظهر امروز برگزار شد.

  در این مراسم محمود صفری، شهردار اردبیل با بیان این که تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد زیرساخت های مطلوب شهری است، اظهار کرد: به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، 44 پروژه عمرانی، مشارکتی، ترافیک، زیباسازی و فضای سبز با اعتبار 1000میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

آغاز بهره برداری از پارکینگ یاس محمدیه در مرکز شهر اردبیل وی با بیان این که توسعه پارکینگ های شهری از جمله برنامه ها است، افزود: در راستای توسعه و ایجاد پارکینگ در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل صاحب مرکز کنترل ترافیک شد/ افتتاح و کلنگ زنی 44 پروژه شهرداری

اردبیل صاحب مرکز کنترل ترافیک شد/ افتتاح و کلنگ زنی 44 پروژه شهرداری