مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-09سياسي

استمرار حمایت ها از شهرداری برای توسعه پروژه های شهری


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از شهرداری برای توسعه پروژه های شهری باید تداوم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرداری اردبیل اظهار کرد: وحدت، یکدلی و همدلی اعضای شورای شهر می تواند در توسعه، شکوفایی، پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود: تأمین نیازهای اعتباری شهرداری و حمایت از پروژه های کلان و تأثیرگذار آن در طول سال انجام پذیرفته و همچنان برای تسریع در عملیات پروژه ها، این حمایت ها استمرار خواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همت شورا و شهردار برای خدمت رسانی، توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر مرکز استان را می تواند به دنبال داشته باشد.

نیکزاد با اشاره به حضور مستمر استاندار در مرکز کشور گفت: سفر هفتگی استاندار به تهران و ملاقات های متعدد وی با وزرا و معاونین ریاست جمهوری در تاریخ این استان بی سابقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم به طور هم زمان پروژه های مختلف شهرداری با صرف اعتباری حدود 10 هزار میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده و در اختیار مردم منطقه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار حمایت ها از شهرداری برای توسعه پروژه های شهری

استمرار حمایت ها از شهرداری برای توسعه پروژه های شهری