مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-09سياسي

آیت الله سعیدی: قدرت نمایی ارتش موجب ترس دشمنان شده است


نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رزمایش ها و قدرتنمایی ارتش موجب خوشحالی دوستداران انقلاب و ترس دشمنان شده است، گفت: قدرت مردم ایران در ارتش و سپاه و نیروهای نظامی بروز کرده و پیشرفت های نظامی به مردم امید و آرامش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار نعمت محسنی زرین ارشد نظامی آجا در استان قم و فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن هر حرکتی در راستای تقویت اسلام و خشم دشمن انجام شود، عمل صالح است.

وی با بیان اینکه حمایت نیروی هوایی ارتش از امام خمینی(ره) حرکت بسیار خطرناک و قابل توجهی بود، گفت: سلام رسمی نظامی به امام خمینی(ره) به عنوان یک مرجع دینی اقدامی بود که خداوند در دل همافران نیروی هوایی ارتش قرار داد و با این کار کمر رژیم پهلوی شکست.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه باطن برخی از اعمال خیلی تأثیرگذار است، گفت: شاه به خدا و امداد غیبی اعتقادی نداشت و به غیر از ارتش کسی برایش نمانده بود و وقتی یکی از ارکان مهم ارتش که نیروی هوایی بود این کار را کرد کمر رژیم شکست و پیروزی انقلاب را مسلم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: قدرت نمایی ارتش موجب ترس دشمنان شده است

آیت الله سعیدی: قدرت نمایی ارتش موجب ترس دشمنان شده است