مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-09اقتصادي

پارک «اکباتان» همدان مرکز گردشگری کودکان شد


معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان گفت: پارک 250 هکتاری اکباتان به عنوان مرکز گردشگری کودکان کشور در نظر گرفته شده و با راه اندزی آن همدان به عنوان مقصد گردشگری کودک شناخته می شود.

- امیر فتحیان نسب در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: طبق سیاست گذاری کلی استان و به ویژه شهرداری همدان، سیاست شهر دوستدار کودک و سرمایه گذاری در حوزه کودکان را در پیش گرفته و پایلوت این کار را در پارک اکباتان قرار دادیم.

وی ادامه داد: این پارک ظرفیت دارد به عنوان مرکز گردشگری کودکان کشور راه اندازی و همدان را به عنوان مقصد گردشگری کودک معرفی کند همچنین این اتفاق باعث می شود بتوانیم خدمات خوبی به کودکان همدانی و کودکان دیگر شهرها ارائه دهیم.

فتحیان نسب با اشاره به اینکه با تحقق این امر شهر همدان پایلوتی برای خلاقیت کودکان و هم افزایی مهارت های آنها می شود، تصریح کرد: پارک اکباتان 2000 میلیارد تومان ظرفیت سرمایه گذاری دارد که در صورت حضور سرمایه گذاران می تواند آورده خوبی برای سرمایه گذار و شهر همدان داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده شهرداری همدان رقم خوبی برای تکیمل زیرساخت های این پروژه درنظر گرفته شده، اظهار کرد: در کنار این موضوع سیاست گذاری های شهر دوستدار کودک نیز مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک «اکباتان» همدان مرکز گردشگری کودکان شد

پارک «اکباتان» همدان مرکز گردشگری کودکان شد