مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-09اقتصادي

راه اندازی چهار دستگاه آشکارساز در گمرکات کشور


وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز از راه اندازی چهار دستگاه آشکارساز گمرک در گمرکات کشور رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیداحسان خاندوزی امروز در مراسم رونمایی از چهار دستگاه ایکس ری یا آشکارساز گمرکی در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی که از طریق ویدئوکنفرانس با گمرکات دوغارون در خراسان رضوی ماهیرود در خراسان جنوبی هم مرز با افغانستان و نوردوز در آذربایجان شرقی هم مرز با ارمنستان رونمایی کرد.

وی افزود: استفاده از دستگاه های آشکارساز به سرعت بخشی در ترخیص کالاهای گمرکی و آسان شدن امور تجاری فعالان اقتصادی و همچنین کشف موارد قاچاق کمک می کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: از حدود 18 سال پیش که دستگاه های تصویربرداری آشکارساز گمرک در کشور راه اندازی شده تاکنون 18 دستگاه در گمرکات نصب شده بود که امروز هم چهار دستگاه نصب شد و در مجموع به 22 دستگاه آشکارساز می رسد.

خاندوزی این را هم گفت: گمرک جمهوری اسلامی درنظر دارد سال اینده 50 دستگاه آشکارساز گمرک در کشور راه اندازی کند و همه این دستگاه ها در شرکت های داخلی دانش بنیان ساخته و راه اندازی می شود.

وی همچنین ادامه داد: استفاده از دستگاه های آشکارساز در گمرک با کیفیت و شفافیت خوب است که این دستگاه ها در شرکت های خصوصی، داخلی و دانش بنیان که با وزارت دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی چهار دستگاه آشکارساز در گمرکات کشور

راه اندازی چهار دستگاه آشکارساز در گمرکات کشور