مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-09سياسي

آیت الله لایینی: وظیفه مسؤولان خدمت به محرومان است


مسؤولان ما باید بدانند که اگر در راستای خدمت به محرومان حرکت نکنند یعنی از انقلاب جدا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در یادواره هشت شهید انقلاب اسلامی شهرستان ساری که در مسجد النبی (ص) کوی آزادی ساری برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه مسؤولان حرکت در راستای خدمت به محرومان و وظیفه مردم انتخاب مسؤول لایق و انقلابی است.

وی افزود: برای اینکه کشتی انقلاب راه خودش را درست برود باید جهت گیری ها همیشه پیش روی ما باشد تا این کشتی به سمت ساحل نجات برود.

️نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: اگر نظام ما در مسیر خدمت به محرومان و مستضعفان باشد راهش را درست طی می کند و زمانی که در خدمت کاخ نشینان قرار گرفته باید بترسیم که نکند از مسیر منحرف شود.

️محمدی لایینی اضافه کرد: مسؤولان ما باید بدانند که اگر در راستای خدمت به محرومان حرکت نکنند از انقلاب جدا شدند، مردم هم باید بدانند که خیلی از تصمیمات همچون شرکت در انتخابات به دست آنهاست.

  وی با اعلام اینکه در سال آینده انتخابات را در پیش داریم، تصریح کرد: انتخاب فرد لایق توسط مردم مهم است، برخی ها می خواهند ما را در کنار آمریکای نامرد یا قدرت های استکباری دنیا قرار دهند، این تفکرها غلط و اشتباه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله لایینی: وظیفه مسؤولان خدمت به محرومان است

آیت الله لایینی: وظیفه مسؤولان خدمت به محرومان است