مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-09سياسي

اعلام محدودیت های ترافیکی یوم الله 22 بهمن در کرمان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در روز شنبه در سراسر استان، محدودیت های ترافیکی این روز شکوهمند در مرکز استان را اعلام کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان ،سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در کرمان از ساعت 9 صبح از تقاطع طالقانی آغاز می شود و کارکنان پلیس راهور از ابتدای صبح در مسیر راهپیمایی از تقاطع طالقانی تا میدان عاشورا در مسیر خیابان های طالقانی، قدس، فلسطین، شورا و بلوار شهید عباسپور مستقر بوده و محدودیت ترافیکی اعمال خواهند کرد.

رییس پلیس راهور استان کرمان بیان کرد: در خیابان امام خمینی(ره) از میدان شهدای انتظامی به سمت شرق، سه راه مطهری شرقی به سمت شمال و سه راه بلوار پیروزی به سمت غرب، مسیر سه راه عدالت به سمت خیابان توحید، میدان توحید به سمت غرب، مسیر تقاطع شهید قرنی – معلم به سمت خیابان توحید و مسیر خیابان گلبازخان به سمت تقاطع معلم مسدود است.

وی ادامه داد: در تقاطع قدس-شهید بهشتی از سه راه خیابان شهید عباسپور به سمت شرق، سه راه گنجعلیخان به سمت غرب، خیابان و تقاطع فلسطین مسیر از سمت خیابان ابن سینای شرقی به سمت شرق و خیابان سادات خوشرو به سمت غرب، محدودیت ترافیکی اعمال می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی یوم الله 22 بهمن در کرمان

اعلام محدودیت های ترافیکی یوم الله 22 بهمن در کرمان