مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-09پزشكي

مراجعه 390 زنجانی برای درمان ناباروری


مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: 209 نفر به مراکز غیراستانی و 181 نفر به مراکز داخل استان برای درمان ناباروری مراجعه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نیک سیرت ظهر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: امسال با مشکلاتی در حوزه دارو مواجه شدیم و 26 قلم دارو که بیشتر در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد دچار کمبود شد.

وی افزود: شربت های آنتی بیوتیک نیز در لیست داروهای کمیاب قرار گرفت؛ هرچند کمبودهای استان زنجان از نقاط دیگر کشور کمتر بود و بسیاری از داروهایی که در دیگر داروخانه ها یافت نمی شد، در مراکز تامین اجتماعی در اختیار مردم قرار می گرفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به فعالیت های حوزه عمران و خرید تجهیزات پزشکی اشاره کرد و گفت: طرح توسعه بیمارستان سردار سلیمانی با مساحت 5 هزار مترمربع و اعتبار 90 میلیارد تومان در حال حاضر 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نیک سیرت با اشاره به اینکه احداث ساختمان جدید درمانگاه سهرودی قیدار نیز به زودی کلنگ زنی می شود، ابراز کرد: در این مجموعه 3 هزار متر مربع ساختمان با 78 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

نیک سیرت با بیان اینکه امسال درمانگاه شهرستان خرمدره تخصصی شد، عنوان کرد: احداث درمانگاه تامین اجتماعی در دندی نیز در دستور کار قرار دارد و قرار است زمینی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 390 زنجانی برای درمان ناباروری

مراجعه 390 زنجانی برای درمان ناباروری